کد خبر 359585
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۰

بعد از آنکه سفارت آلمان در ابتدای امر به ملی پوشان کاراته ایران ، ویزای شرکت در مسابقات جهانی را نداد با اعتراض فدراسیون کاراته و تلاش مسولان وزارت امور خارجه این ویزا صادر شد.

به گزارش مشرق، مسابقات جهانی کاراته از 14 تا 18 آبان در برمن آلمان برگزار خواهد شد که مسوولان سفارت آلمان ظهر امروز ( یکشنبه) اعلام کرده بودند به دلیل مشخص نبودن اهداف سفر ملی پوشان به آلمان و همچنین مخدوش بودن مدارک آنها ویزا صادر نخواهد شد. اما با تلاش مسوولان وزارت امور خارجه و همچنین اعتراض رسمی مسوولان فدراسیون کاراته ایران به این اقدام نامتعارف آلمانی ها و البته نامه نگاری با فدراسیون جهانی کاراته و فدراسیون کاراته آلمان این مشکل حل شود و آلمانی ها ویزای ملی پوشان کاراته ایران را صادر کردند.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته با تائید این خبر گفت:‌بعد از تلاش هایی که داشتیم این مشکل حل شد و مسوولان سفارت آلمان اعلام کردند ویزای کاروان کاراته ای ایران صادر خواهد شد.

او افزود:‌آنها به ما گفتند که دوشنبه به سفارت برویم و ویزای خودمان را تحویل بگیریم.

آشوری در پاسخ به این سوال که اگر دوشنبه ویزای ملی پوشان صادر شود مشکلی برای حضور در مسابقات جهانی نخواهند داشت گفت: مشکلی نخواهد بود چرا که مسابقات جهانی 14 شروع می‌شود و ما انشاء الله 13 در محل مسابقات حاضر خواهیم بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    خوب اون همه توهمات من درآوردی علیه سفیر آلمان و آلمان تکلیف چیه..؟ امان از تندروی شما اصولگرایان متوهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس